З 10 по 16 березня відбулось підвищення кваліфікації групи директорів районних будинків культури та керівників закладів культури клубного типу ОТГ. Тема навчання: культурно-дозвіллєва діяльність закладів культури в умовах децентралізації: нові вимоги, тенденції, проблеми . В групі були присутні як директори РБК та ОТГ, які мали можливість обговорити ті зміни і переваги, що відбуваються, обмінятись досвідом роботи. Для слухачів було організовано тренінг « Партнерство як спосіб взаємодії в громаді». Децентралізація стала поштовхом для зміни форм і методів діяльності багатьох закладів культури. Перед місцевою владою постали питання у якому форматі заклади культури мають існувати , які послуги надавати , щоб бути максимально корисними для громади. У зв’язку з введенням карантину завершували навчання дистанційно.
З 11-17 березня 2020 року відбулося підвищення кваліфікації бібліографів центральних, районних, міських та бібліотек ОТГ.Головним завданням якого було навчитись створювати інформаційно-бібліографічні продукти, поєднуючи традиційні та інноваційні підходи, здійснювати бібліографічний опис документа за сучасними стандартами, формувати й розвивати краєзнавчі бази даних. Увага слухачів головним чином зосереджувалась на нормативних документах з обліку фондів, нормативно-правовому забезпеченню діяльності бібліотек, а також на основних вимогах щодо установчо-регламентуючої документації. Через запровадження карантину Центр перейшов на дистанційне навчання, обравши платформу Zoom. Неперевершена простота використання Zoom та швидка інтеграція з можливостями організації конференцій, що дозволили нам запустити, приєднуватися і брати участь у конференції з використанням будь-якого пристрою ( в першу чергу мобільного). Так, навіть, не маючи власного комп’ютера можна було приєднатися до відеоконференції та прослухати лекцію навіть на смартфоні. Після чого слухачі закріпили отримані знання виконанням домашніх завдань, які були різними ( в залежності від необхідності закладу). Вимога була одна: використати якомога більше різних типів зображень та програм при створенні рекламної продукції для свого закладу.