За відгуками слухачів корисними для практичного використання в роботі стали теми з організації культурно-дозвіллєвої діяльності, зокрема її сценарно-режисерської основи, з організації свят та обрядів весняного та літнього циклу, з особливостями виготовлення подільської писанки.
Слухачі поглибили знання з питань сценічної мови, як невід’ємного елементу майстерності (звучність, розвиток дихання, чіткість дикції, інтонаційна виразність) ведучого масових заходів.
Віталіій Кирницький, директор музею «Робота закладів культури під час військового стану», зазначив, що нагальною потребою для покращення морально-психічного стану наших захисників є концерти, майстер-класи, арт-терапія, лірична та патріотична поезія (вірші Т. Шевченка та сучасних авторів), конкурси дитячих малюнків. Віталій Кирницький порадив працівникам культури збирати матеріали, фіксувати факти і події із життя наших героїв, щоб потім видавати книги пам’яті.
Юлія Стельник, наставник молодшої групи дитячого садочку «Yellow bike», ознайомила слухачів з «Основами методики М. Монтессорі у сучасній системі виховання дітей та їх адаптації у суспільному житті». Методика Марії Монтессорі є моделлю особистісно орієнтованого підходу до навчання і виховання. Її мета – створення середовища, яке сприяє природному процесу саморозвитку дитини. Методика орієнтована на дітей наймолодшого віку і до восьми років та ґрунтується на повазі до себе, оточуючих і навколишнього середовища.
Під час навчання слухачі обмінялися досвідом та напрацюваннями.